zondag 3 juni 2018

Bloghop Nederlandse demonstratrices Stampin'Up!



Hallo allemaal!
Welkom bij de bloghop van de Nederlandse demonstratrices van Stampin' Up!
Om de nieuwe in colors 2018-2020 in het zonnetje te zetten hebben we daar allemaal een project mee gemaakt. Dit is mijn project:


Ik heb hiervoor 2 nieuwe in color kleuren gebruikt: blueberry bushel en pineapple punch.
De derde kleur op de kaart is old olive.
De nieuwe kleur call me clover, zou ook heel mooi geweest zijn, maar daar heb ik nog geen Stampin' blend van. Deze zijn helaas niet op tijd aangekomen in Europa en zijn nog niet te bestellen, maar zodra dat wel het geval is, plaats ik meteen een berichtje op mijn blog/Facebook pagina/instagram!

Ik heb mijn achtergrond gemaakt met embossing paste, die ik heb gekleurd met de pineapple punch inkt, en de pattern party decorative masks. Daarna heb ik er met blueberry bushel de bloemetjes op gestempeld en deze ingekleurd met de pineapple punch light stampin' blend.
(deze heb ik gekregen op het on-stage evenement)

Ik heb de Nederlandse stempelset "in de bloemetjes zetten" met de bijbehorende thinlits gebruikt:
Ik hoop dat jullie mijn project mooi vinden.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat hier op mijn blog!
Mocht je nog vragen hebben, dan stel ze gerust!
Hieronder vind je een lijstje met producten die ik heb gebuikt en de lijst naar de andere deelnemers:



Veel plezier me hoppen!


gebruikte producten: 
in color cardstock pack: 146996
blueberry bushel inktpad: 147138
pineapple punch inktpad: 147141
whisper white cardstock: 106549
old olive cardstock: 106576
mini stampin' dimensionals: 144108 
stempelset in de bloemetjes zetten:147061
petals & more thinlits dies: 145655 
pattern party decorative masks: 144103
embossing paste: 141979
palette knives: 142808
stampin' blends:
old olive light en dark,
pineapple punch light,
daffodil delight light
calypso coral light. 



15 opmerkingen: