zaterdag 15 november 2014

Convention swaps en foto's

Ik had in mijn vorige post beloofd, om mijn gekregen swaps te laten zien.
Tada!:


Ik heb niet eens de tijd gehad om al mijn eigen swaps te kunnen ruilen. Maar ik heb genoeg leuke terug gekregen om inspiratie van op te kunnen doen. Maar het is vooral leuk om al die nieuwe mensen te ontmoeten. Je swap is eigenlijk de aanleiding om een praatje met de ander te maken. En praatjes maken is wel wat ik zelf het allerleukst vindt!


Naar convention gaan heeft ook nog andere voordelen. Naast alle informatie die je krijgt over het organiseren van je workshops, blog, facebookpagina, tips voor het verbeteren van je business, en creatieve ideeën, krijg je ook nog een aantal mooie nieuwe spulletjes mee naar huis!
Ik was ook nog zo gelukkig om een prize patrol te winnen en heb de mooie sterren stempelset, sterren embossingfolder en de sterren pons gewonnen. Echt een super prijs!


Gelukkig hadden we ook nog even tijd om Brussel in te gaan. Wat een prachtige stad is dat!
We hebben met z'n drieen heel erg veel lol gehad en we gaan proberen om er volgend jaar weer bij te zijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten